pátek 20. ledna 2012

pink + sparkle

As I already said I love pink in all shades pretty much and I own like 10 different shades of pink nail polish, in my opinion you can never have enough of those!!!!!:-D This is my newest one from OPI -"In the spot-light pink" (I love the names) together with "pure pearlfection" from Essie. I love that combo! I had "a cut above" but my cat broke it and I just can't decide if I want to buy it again...what do you think???

Jak už jsem tady říkala miluju růžovou a tím mislím opravdu každej typ růžoví!!! Mám doma asi 10 různejch odstínů růžovejch laků, myslím že jich človek nikdy nemůže mít dost!!!!! Tohle je můj nejnovější objev od OPI "In the spot-light pink". (Jedna z nejlepších věcí na OPI kromě supr kvality a barev jsou ty jména:-D) Spolu s "pure pearlfection" od Essie to vypadá opravdu moc hezky. Z té samé kolekce od Essie jsem ještě měla "a cut above" ale můj kocour ho zhodil ze stolu a ta lahvička se rozbyla:-( nemůžu se rozhodnout jestli si ho mám koupit znova... co myslíte???



pure pearlfection - In the spot-light pink


without flsh / with flash 
from left to right: Elephantastic pink, I think in pink, In the spot-light pink




a cut above

What is your favorite pink nail-polish???

Jaký je tvůj nejoblíbenější růžovej lak???

Love Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat